Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban
Átadták az elismeréseket. Kiválóan dolgoznak a BÁCSVÍZ Zrt. személyes ügyintézői
2011-10-17 14:36:26
Kiss Miklós
Kihirdették egy országos üzleti verseny eredményét, melynek győztesei a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat" nyerték. A megmérettetésre a távközlési, a banki és biztosítási, a kereskedelmi szektor mellett a közszolgáltató cégek is neveztek . A díjat egy tanácsadó cég alapította, a hazai üzleti kultúra továbbfejlesztése és az ágazatok közötti tapasztalatcsere érdekében. A program során több, mint hatezer ügyfelet kérdeztek meg és közel kétezer próbavásárlói tesztet értékeltek. A víziközmű ágazatból három szolgáltató társaság kiemelkedő eredményt ért el. A Fővárosi Vízművek Zrt. a nagy cégek között, az elektronikus levelezés kategóriában második, továbbá a call - center kategóriában harmadik helyezést ért el. A Bácsvíz Zrt. a személyes kategória középvállalati méretcsoportjában második lett, továbbá a vízszolgáltató ágazatot képviselő cégek között a személyes ügyfélkiszolgálás területén elért legjobb eredményért külön elismerésben részesült. A Nyírségvíz Zrt. képviselője a személyes kategória harmadik helyezéséért járó díjat vehette át az ünnepélyes eredményhirdetésen.